Filmy ślub, relacja ojciec-syn, piękna kobieta

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje ślub, relacja ojciec-syn, piękna kobieta. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Margaret Tate (Sandra Bullock) jest szefową, która staje się dla pracowników koszmarem. Pracuje w Nowym Jorku, nie jest jednak Amerykanką lecz Kanadyjką i grozi jej deportacja. W wyniku spontanicznej decyzji zmusza swojego asystenta Andrew Paxtona (Ryan Reynolds) do ślubu. Andrew nie jest jednak skory do pomocy po usłyszeniu o karze więzienia, która może go czekać za oszustwo. Czy jednak zgodzi się? Jak oboje przetrwają podróż w rodzinne strony chłopaka na Alaskę?
Letniskowy domek trzydziestoparoletniego Erica (Jason Sudeikis) jest miejscem niekończących się imprez dla jego znajomych. Niestety jego ojciec postanawia sprzedać nieruchomość. Eric myśli nad motywem przewodnim pożegnalnej imprezy w Święto Pracy. Do głowy przychodzi mu zorganizowanie orgii z udziałem najbliższych przyjaciół.

Ajlawju

5,8
Łodzianin Adaś Miałczyński - krytyk literacki, dawniej próbujący swych sił w poezji - marzy o wielkiej miłości. Na czyimś ślubie zwraca na siebie uwagę atrakcyjnej blondynki, która okazuje się być Gosią (w pierwszej chwili nie rozpoznał jej) - jego znajomą sprzed wielu lat, kiedy oboje studiowali. Spędzili wówczas razem jedną noc, podczas której nic pomiędzy nimi nie zaszło... i na tym się skończyło. Czas ich rozdzielił, lecz teraz wystarczyła krótka wymiana spojrzeń, by zakochali się w sobie bez pamięci. Adaś będzie od tej pory spędzać "pół życia" w pociągach relacji Łódź-Wrocław (gdzie mieszka Gosia) i powrotnej. Gosia została nauczycielką. Pięć lat temu rozwiodła się z mężem. Po rozwodzie jest również Adaś. Oboje mieszkają z byłymi współmałżonkami i już prawie dorosłymi dziećmi: ona z córką, on z synem. Nocą, nad Odrą, Gosia i Adaś kochają się po raz pierwszy. Potem w łóżku wyznają sobie miłość, na której już wkrótce cieniem położą się ich cechy charakteru - jego obsesja na punkcie czasu i punktualności ("wariuje", gdy Gosia nie telefonuje o umówionej porze lub spóźnia się na spotkanie) oraz chorobliwa zazdrość, idąca w parze z kompleksem na punkcie własnej sprawności seksualnej; natomiast u niej pociąg do alkoholu. Ich związek, oparty na zasadzie przyciągania się przeciwieństw (ona jest ekstrawertyczką ze skłonnościami do nimfomanii, on - introwertykiem) to pasmo erotycznych rozkoszy, ale i cierpień, spowodowanych okresowymi stanami wzajemnej niepewności co do uczuć drugiej strony oraz częstymi rozstaniami. Wahadło wychyla się to w jedną, to w drugą stronę: między kochankami dochodzi do kłótni, awantur, a nawet rękoczynów, a potem znów oboje idą do łóżka i są mniej lub bardziej szczęśliwi. Największym utrapieniem będzie dla obojga długa rozłąka po wyjeździe Adasia na stypendium do USA. W szalejącej z tęsknoty Gosi, a zwłaszcza w odchodzącym od zmysłów stypendyście wyzwoli ona "zastępcze" reakcje i zachowania seksualne, o które wcześniej by siebie nie podejrzewali. Czy ich miłość wytrzyma tę próbę?


Kwiatkowscy mają dwoje dzieci – córkę Majkę i syna Filipa. Pewnego dnia przez przypadek trafia do ich domu Romek, który na stałe przebywa w domu dziecka. Rodzina postanawia stworzyć dla niego dom zastępczy. To pociąga za sobą niespodziewane konsekwencje – wraz z Romkiem u Kwiatkowskich zamieszkają „bliźniaczki z wyboru” – Eliza i Zosia. Dom pełen dzieci zaczyna tętnić życiem w zupełnie nowy sposób.
Dexter (Jim Sturgess) i Emma (Anne Hathaway (I)) spędzają razem noc po zakończeniu college’u. Spotykamy ich później co roku w tym samym dniu, śledząc jak potoczyły się ich losy. Niektóre rocznice spędzają razem, inne osobno…
Kilka arystokratycznych rodzin walczy o kontrolę nad krainą o nazwie Westeros.
Dwie siostry Boleyn, Anne i Marie, rywalizują o względy króla, Henryka VIII. Zrobią wszystko, aby zdobyć jego serce, a swym orężem uczynią niegodziwość, intrygę i zdradę. Barwny i sugestywny obraz życia i szokujących zwyczajów panujących na dworze najsłynniejszego króla Anglii.

PitBull

7,7
Serial ukazuje codzienne życie policjantów z warszawskiego Wydziału Zabójstw. Codziennie muszą dokonywać bardzo trudnych, życiowych wyborów. Niestety wiele spraw przenoszą z pracy do domu, co bardzo niekorzystnie wpływa na ich stosunki domowe. Niektórzy nie wytrzymują presji i popadają w alkoholizm lub narkotyki.
Dwaj przypadkowi pasażerowie pociągu jadącego z Waszyngtonu do Nowego Jorku, w ramach "dżentelmeńskiej" umowy decydują się na dokonanie dwóch morderstw - każdy z nich ma zabić człowieka wskazanego przez wspólnika zbrodni. W takim przypadku istnieje niewielka szansa odnalezienia winnego...
Austria, rok 1938. Maria (Julie Andrews) jest kandydatką do nowicjatu w salzburskim klasztorze, o czym marzyła od dzieciństwa. Jednak wszystko wskazuje na to, że nie jest to jej przeznaczeniem. Matka Przełożona (Peggy Wood) podejmuje decyzję w sprawie jej przyszłości. Postanawia wysłać ją na jakiś czas do domu owdowiałego barona Georga von Trappa (Christopher Plummer), oficera marynarki w stanie spoczynku, który poszukuje guwernantki dla siedmiorga swoich dzieci. Maria opuszcza więc klasztor, aby opiekować się dziećmi kapitana i zastanowić się nad swoim powołaniem. Na miejscu odkrywa, że autokratyczny wdowiec dowodzi swoim domem jak okrętem, a dzieci traktuje jak żołnierzy. Wydaje komendy, każe im stawać na baczność, maszerować i reagować na gwizdek. Pozbawione ojcowskiej miłości dzieci, żeby zwrócić na siebie jego uwagę, skutecznie odstraszają kolejne guwernantki. Maria, niezrażona początkowymi trudnościami, znajduje wspólny język z siedmioma łobuziakami ofiarując im swoją miłość i zarażając je muzyczną pasją. Wprowadza do domu von Trappów radość, ciepło i życzliwość, stara się też załagodzić wojskową dyscyplinę. Także między baronem, a Marią rodzi się uczucie. Idyllę zakłóca wkroczenie wojski niemieckich do Austrii....
Słowa kluczowe

Proszę czekać…